Ir al contenido principal

RENAIXENÇA


RENAIXENÇA

Hem aprés què és la Renaixença, i sobretot la Renaixença en València. 


Miguel Àngel ens va fer aquest esquema per a que puguerem conéixer què va passar al segle XIX sobretot a l'est d'Espanya.

Hem pogut aperndre que hi havíen dos grups de poetes: els de guant i els d'espardenya. I que els autors més importants fóren Constantí Llombart i Teodor Llorent.

Amb aquests autors i alguns dels seus poemes he pogut aprendre la forma de pensar de l'època. Què teníen nostalgia pel passat. Aixó em pot servir per a diferenciar poemes de la Renaixença d'altres que siguen d'altre tipus.

Comentarios

Entradas populares de este blog

PRONOMS FEBLES II

PRONOMS FEBLES Hem començat a practicar pronoms febles fent molts oracions. Per a arendre la  substitució dels complements per els pronoms Miguel Àngel ens ha enviat un correu amb molts exercicis i algun esquema o tabla amb les substitucions i combinacions posibles, com la tabla de combinacions dels complements directe i indirecte. D'aquesta manera hem aprés les substitucions dels complements per pronoms i ens pot servir per a, per exemple no dir frases massa llargues. Opinió:  M'ha agradat que en totes les classes Miguel Àngel feia esquemes per a què ens quedara millor.

TEXT IRÓNIC

TEXT IRÓNIC Hem estat practicant el text irónic a classe. Miguel Àngel ens havia propossat tres "historietes" de las que fer-ne una més llarga, de 100 paraules. Aquest és el meu text irónic. Jo vaig intentar juntar-ne dos dels temes en una sola història, i ho aconseguí. Vaig juntar el del Meninfot i el del gos. Jo crec que gràcies a este treball he aprés personalment que es pot fer un text irónic en valencià perquè mai ho havia pensat. M'ha agradat fer un text com aquest que és una alternativa de text.