Ir al contenido principal

PRONOMS FEBLES II


PRONOMS FEBLES


Hem començat a practicar pronoms febles fent molts oracions.

Per a arendre la substitució dels complements per els pronoms Miguel Àngel ens ha enviat un correu amb molts exercicis i algun esquema o tabla amb les substitucions i combinacions posibles, com la tabla de combinacions dels complements directe i indirecte.


D'aquesta manera hem aprés les substitucions dels complements per pronoms i ens pot servir per a, per exemple no dir frases massa llargues.

Opinió: M'ha agradat que en totes les classes Miguel Àngel feia esquemes per a què ens quedara millor.

Comentarios

Entradas populares de este blog

TEXT IRÓNIC

TEXT IRÓNIC Hem estat practicant el text irónic a classe. Miguel Àngel ens havia propossat tres "historietes" de las que fer-ne una més llarga, de 100 paraules. Aquest és el meu text irónic. Jo vaig intentar juntar-ne dos dels temes en una sola història, i ho aconseguí. Vaig juntar el del Meninfot i el del gos. Jo crec que gràcies a este treball he aprés personalment que es pot fer un text irónic en valencià perquè mai ho havia pensat. M'ha agradat fer un text com aquest que és una alternativa de text.